Knyken Skisenter > KNYKEN > Årets anleggsutvikler hedret på Gardermoen
Årets anleggsutvikler hedret på Gardermoen
23.09.2012
Lørdag var daglig leder i Orkdal IL Magne Fossbakk på Gardermoen for å motta beviset på at OIL er tildelt prisen som "Årets anleggsutvikler" av Norges Skiforbund.Arrangør - og anleggsseminaret blir i helga arrangert på Hotell Radisson BLU Gardermoen. Magne Fossbakk deltar for Orkdal IL på seminaret. Lørdag kveld ble OIL hedret for utbyggingen av Nye Knyken Skisenter.
Prisen var en diplom og en sjekk på 5000 kroner til OIL og Knyken som årets anleggsutvikler i Norge innen skianlegg.
Under ser dere et bilde av en stolt daglig leder. Prisen som "Årets anleggsutvikler" motiverer til videre frivillig innsats for idretten i Orkdalen.
Bildet er tatt av Arnt Tronvoll for Avisa ST.

Relaterte saker:
16.06.2026
Sparebankstiftelsen SMN støtter arbeidet med Perstu
Det siste året har det blitt gjort et stort arbeid...
16.06.2026
Arbeid med asfalt ferdig i Knyken
Arbeidet med standplassen og asfalten i Knyken skisenter nærmer seg fullført.
27.05.2026
Arbeid med asfalt på standplassen i Knyken
Siden Knyken skisenter ble bygd ut i 2012 har det...
20.05.2026
Nye "Hotel Cæsar" tar form
I Knyken skisenter har det over mange år blitt stadig...
08.04.2026
Russen bidrar til kioskdrift i Knyken skisenter
I Knyken skisenter er det stor aktivitet gjennom hele året.
01.04.2026
Innendørs alpinbakke en aprilspøk - jobber videre med snøproduksjon
Denne artikkelen om innendørs alpinbakke i Knyken ble lagt ut 1.
04.03.2026
Barnas Skifestival i Knyken
Orkdal Idrettslag inviterer til Barnas Skifestival i Knyken søndag 22. mars.
13.02.2026

