Knyken Skisenter > Åpningstider og priser

Åpningstider og priser

Alpinanlegget i Knyken stenges fra og med 4. mars 2024. Barneskitrekket er åpent.

Anlegget vårt består av alpinbakke der man må kjøpe heiskort, og et barneskitrekk som er gratis for alle som besøker Knyken skisenter.

Åpningstider

Priser

Åpningstider for barneskitrekket er mandag-torsdag 17.30-20.00 og lørdag-søndag 11.00-17.00(barneskitrekket er gratis).

Utleie til skoler og barnehager - se egen fane

NB! Det selges ikke halvdagskort i helgene.

* OIL medlemmer med betalt medlemskap gis rabatt på kr 300 ved kjøp av sesongkort. Denne rabatten erstatter den tidligere familierabatten.

* Trivselsledere får en rabatt på kr. 100,- ved kjøp av sesongkort. Trivselslederkortet må fremvises.

** Gjelder kun hoppere fra andre klubber. OIL`s hoppere bruker hoppbakkene gratis.

*** Timebillett erstatter de tidligere enkeltturbillettene

Garderobeavgift – gjelder eksterne utøvere

For eksterne utøvere som bruker Knykstuggu/garderobene betales det kr 50,- + mva pr utøver. For hoppere som betaler heiskort (se ovenfor) er garderobeavgift inkludert.

Velkommen til Knyken skisenter!

Knyken alpin crop 2

Vil du være med og støtte oss?

Grasrot Plakat Helside

Orkdal I.L. Ski selger Ullmax.
Handle og støtt oss nå!

ullmax logo new hvit